Home / پاکستان / داخلی وخارجی پالیسیوں

داخلی وخارجی پالیسیوں

داخلی وخارجی پالیسیوں میں گہری تبدیلی لانے سے معیشت کو بچائیں
انتخاب
عبدالحکیم بلوچ
اہل سنت ایران کے ممتاز عالم دین نے زاہدان میں ہزاروں نمازیوں سے خطاب کرتے ہوئے ایران کے جاری معاشی مسائل پر تبصرہ کیا۔ انہوں نے کہا: کورونا وائرس نے پوری دنیا کو اپنی لپیٹ میں لیا ہے، لیکن ان کی کرنسی پر زیادہ اثرانداز نہیں ہوا ہے۔ ایران میں ہم خود بھی کورونا سے دوچار ہیں اور ہماری کرنسی کو بھی کورونا نے سخت متاثر کیا ہے۔
شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید نے کہا: جس طرح سپریم لیڈر نے کہا تھا ہماری معیشت بیمار ہے، ہمارا مشورہ یہی ہے کہ اس بیماری کی اصل وجہ معلوم کرنی چاہیے۔ ہر مسئلے کی اصل وجہ پتہ کرنا ضروری ہے۔
اپنا خیال اظہار کرتے ہوئے انہوں نے کہا: اگر ملکی معیشت کی اس بری صورتحال کی وجہ معلوم کرنے کی کوشش کی جائے، پتہ چل جائے گا کہ ہماری معیشت سیاسی کورونا میں مبتلا ہوچکی ہے۔ ہماری معیشت کی کمزوری کی وجہ سیاسی ہے اور اس کو دو اصلاحات کی ضرورت ہیں؛ داخلی اور خارجی پالیسیوں کی اصلاح اور ان میں مناسب تبدیلی لانے سے معیشت کو بچانا ممکن ہے۔
مولانا عبدالحمید نے مزید کہا: ملک کے کونے کونے میں فیکٹری لگائیں اور پروڈکٹس بڑھائیں، پھر بھی کرنسی کا مسئلہ حل نہیں ہوگا۔ حکام تبدیلی لائیں، عوام کو اظہارِ رائے کی مزید آزادی حاصل ہونی چاہیے تاکہ وہ تنقید کرسکیں۔ جب تک تنقید نہیں ہوگی، اصلاح میسر نہیں ہوگی۔
پھانسی کی سزا محدود کرنے پر زور دیتے ہوئے انہوں نے کہا: پھانسی کی سزا ختم کریں سوائے ان جگہوں پر جہاں اللہ تعالی نے فرمایاہے اور نص موجود ہے۔ پھانسی سخت سزا ہے اور پوری دنیا ہم پر تنقید کررہی ہے اور نتیجے میں کرنسی کی قدر میں کمی آتی ہے۔
ممتاز بلوچ سنی رہ نما نے کہا: اگر داخلہ و خارجہ پالیسیوں میں تبدیلی و اصلاح آئے، لوگوں کو مزید قانونی آزادی مل جائے اور لوگ تنقید کرسکیں، کرنسی کی قدر میں دوبارہ جان آئے گی۔

About Babar

Babar
I am Babar Alyas and I’m passionate about urdu news and articles with over 4 years in the industry starting as a writer working my way up into senior positions. I am the driving force behind The Qalamdan with a vision to broaden my city’s readership throughout 2019. I am an editor and reporter of this website. Address: Chak 111/7R , Kamalia Road, Chichawatni, Distt. Sahiwal, Punjab, Pakistan Ph: +923016913244 Email: babarcci@gmail.com https://web.facebook.com/qalamdan.net https://www.twitter.com/qalamdanurdu

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے